Anonim11 Son derece gerekli geliyor desem 🥹 Evet yanımızda yatacak ama sadece geceleri , bu yüzden yatak odamıza anne yanı beşik aldık. Kendi odasına da montessori beşik , dolap , şifonyer , emzirme koltuğu vs vs aldık. Gündüzleri tamamen kendi odasında vakit geçirmesini sağlayacağız 🌸 Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren ona çok güzel bir oda yapmanın hayalini kurmuştum 🥹💜