Merhaba arkadaşlar gonal f 450 75 ml kullanarak başladım ama etkisini görmedim doktorum 2. Kutuya başlattı bu sefer dozunu 150 ml yaptı 3 gün daha kullanmış oldum ve ilaç bitti bugün tekrar gittiğimde çok fazla ise yaramadığını belirtti evet yumurta oluşmuş ama istenilen boyutta değilmiş 1 kutu daha alıp 150 ml devam et 2 gün sonra tekrar gel dedi ama dedim ilaç zaten çok paralı ve raporla sadece 2 kutu alabiliyorum şuan almak istesem 1700₺ ödemek zorundayım almaya gücüm yok acikcasi bugün dedim tamam o zaman ilacı alma 2 gün sonra gel bakalım belki kendiliğinden büyür dedi . Polikistik over olduğum için dozunu 150 ml yaptigimiz için 5 6 yumurta birden oluşup hepsi 10 mm 12 mm sadece birtanesi 15 mm yakın olmuş bu gibi durumda gebeligi onermiyorz zaten dedi aynı durumu yaşayan arkadaşım var mı acaba yardımcı olabilir mi asılama yapicaktik bu tedavide ama yumurta malesef istenilen büyüklüğü gelmemiş