EBSO Merhaba, Sat tarihine göre 9 haftalık gebeyim ama ultrasona göre 7+1 görünüyor. Dr um bu haftayı baz alıyor. Hamile kaldığım günü biliyorum ve ultrason ile tuttuğunu söyledi dr’umda. Arada nokta şeklinde kahverengi lekelenme , ama iceride kanama görmesinden sebep 1 aydır her hafta düzenli muayene oldum.Progesteron kullanıyorum. İlk gittigimde 4-5 haftalık civarıydı , tek keseydi sonraki hafta ikinci kese ve bir sonraki haftada 3. Kese ortaya çıktı.. Üçüzlerdi yani..Dr 3. Kese gider kendiliğinden ihtimal dahilinde demişti, ama büyümeye devam etti. Şaşkınlık ve mutlulugumuz uzun sürmedi maalesef 😔 Bu haftaki muayeneme göre 3 kese de büyümuş ama içeride bebek görünmüyor, keseler düzgün halde ama boş; ya da oluşan şey sonradan bozulmuş.. Bu zamana kadar bişi görmeliydik dedi dr, ilk kesem baya büyümüş çünkü , bende 2. Kese de daha kücük ,haftası da öle, olabilirmi olamazmı diye düşündüğüm için 1 hafta daha beklemek istedim. Dr ‘um 10 seneden fazla gittiğim bir dr , severim. Çok ümitli olmadığını ihtimal vermediğini söyledi. Düşük yapmak 3 kese olmasından sebep baya bir sancılı olacağını düşündüğüm ve içeride parça kalma ihitmali olmasından sebep şu an için kürtaja daha yakınım önümüzdeki hafta kontrolum var, ve aç gidicem..Zaten keseler büyümeye devam ederse düşürmem de çok zor olurmuş.. Haftaya son bulabilir herşey 😔 hatta yüksek ihtimal öle olacak.. Çok üzgünüm..Üçününde boş olmasına inanmakta zorluk çekiyorum gerçekten. Hep içimde bir umut var ama hamilelik belirtilerimin de yok derecek kadar azalması beni boşuna ümitlenmemem konusunda destekliyor. Biraz uzun yazdım farkındayım. Ama paylaşmak istedim. 3 haftadır okumadığım forum kalmadı, benim gibi bir durum yaşayan varmı baktım ama bulamadım. Daha sonra bir sorun olsa çok daha fazla üzüleceğimi biliyorum o yuzden hayırlısı neyse o olsun dedim hep, hayırlısı demek böyleymiş.
Melike2305 EBSO allah gönlüne göre versin inşallah dilerim haftaya gidene kadar 3 kesede dolu çıkar ama olmazsa da hayırlısı değilmiş demek en doğrusu olur
Deletedmom_3 EBSO canım iyi bilirim bende 2 kese vardı ve ikiside boştu. Tam 10 haftaliktı zaten kahverengi leke geldiyse boş gebelik tanısını tamamlıyor. Bende 1 hafta daha bekleyip daha sonra kürtaj olucaktım. Kanamam başladı ve direk kürtaj oldum. Allahtan gelen herseye kabulum dedim . Üzülme insallah birdahali gebelikte sagliklica kucagimiza aliriz..
Zynpdrgn Neden farklı doktorlara görğnmüyorsunun yazının başını okuduğumda çok sevindim ama sonuna doğru gelince üzüldüm ben şuan 10 haftalık gebeyım benimde kesem vardi 7+5 günlükken bebeğimi gördük normal ultrasyonda çıkmadı doktor altan muayne edince gördük kalp atışını dinledik inş senınkılerde görünür
EBSO Zynpdrgn Başka dr a da göründüm, perinatolog, gecen hafta, hemen almak lazım dedi, ve 3. Keseyi görmedi bile.. 3. Kese görülmeyecek bir durumda değil yani diğer dr da üçü de yanyana gozukuyor direk..
Haticekale Canım Rabbim hakkında hayırlısı ne ise onu versin inşallah. Sonunuzu selamete çıkarsın. Beterin beteri var. Rabbim beterinden korusun.
EBSO Evet arkadaşlar maalesef kürtaj oldum, ve hala reglm düzene girmedi :( 60 gun sonunda 1-2 damla kahve lekelenme şeklinde regl oldum. Şimdi beklemedeyim, umarım yeniden hamile kalabilirim.
BarBeyzazer EBSO İnşallah tekrardan hamile kalır sağ sağlim kucağına alırsın 🙏🏻 Hayırlısı böyleymiş tevekkülü ihmal etmeyin
reinamm EBSO bence başka bir doktora da görün. İnan öyle hikayeler okudum ki, tam anlamıyla mucizelerle dolu hayat.
melkebtt EBSO hayirlisi olsun canim gercekten ilginc ve uzucu bir durum alllah yardimcin olsun en kisa zamanda bir bebek sahibi olursun insaalllah ...
EBSO Teşekkur ederim güzel dilekleriniz için. Bundan sonrası güzel olsun inşallah hepimiz bebişlerimizi en kısa zamanda kucağımıza alırız 🙏🏼
Burcak61 EBSO birde şöyle düşünün benim bebeğim görünüyor her gittiğimde kalp atışlarını dinliyorum ama torch testimde çıkan bi enfeksiyon sebebi ile 15 gün içerisinde çıkacak kan tahlili sonucuma göre canlı bebeğimin hayatını sonlandırmak zorunda kalabilirim en azından bebek hiç oluşmamış içinde hiç bi şey olmayan keseleri alacaklar halinize şükredin umarım allahım her bebek isteyene sağlıklı bebekler verir. Bana da dua edin tahlil sonucum temiz çıksın .
EBSO Burcak61 Evet herşey daha vahim olabilirdi, hayırlısı böyleymiş. Sizde insallah hicbir sorun olmadan bebeğinizi kucağınıza alırsınız.🙏🏼
Kaanfatmasahin EBSO benim bebeğim 11 haftalıkken göründü. Hatta ultrason doktoru dalga geçer gibi küçük nokta gibi bişey var ama belli olmuyor dış gebelik büyük ihtimalle dedi. Bende direkt doktorumu değiştirdim. Doktorunuzu değiştirin bence.