Kızlar 28. Haftada gebelik şekerim açlık 76 1. Saat 201 2. Saat 168 çıktı. Sıkı bir diyete girdim. Şuan 30+6 dayız. 2 haftadır çok dikkat ediyorum ilk başlarda yuksekti şekerim ama 3 gundur 80 90 larda aç ve tokken 100 ün üstünü bile nadir görüyorum. Bu normal mi gebelik şekeri tanısı koyulduktan sonra şekerin düşmesi veya sabitlenmesi aklımı karıştırdı. Böyle birşey yaşayan var mı ?