Tupbebekyolculugum22
Canım iğneleri kendin yapıyorsun ben korktuğum için eşime yaptırdım hep işten geldikten sonra Akşam 7 gibi yapıyorduk. İnsülin iğnesi kadar ucu o kadar küçük ki korkacak bişey yok aslında ama insanın kendine iğneyi batırması zor tabi.
Herşeyin günü ve saati var çok sistematik işleten bir süreçti benim için. Gözümüzde büyütülecek kadar zor bir süreç olmadığını gördüm. Kendime yaptığım iğnelerim benle bebeğime kavuşturacak bir yol gibi düşündüm.
Yumurta takibi içinde haftada iki kere gidiyorsun 3 günde bir çağırıyo doktor birini hafta içine diğerini hafta sonuna denk getirirsin.
12 gün falan iğne kullandım çatlatma iğnesi oldum 36. Saatte yumurtam toplandı. Aslında uzun süren bi tedavi süreci değil