kızlar pcosum 1 yıldır bebek deniyoruz tedavi falan oldum en son haziranda hsg çetirdim o ay kimyasal yaşadım 18 temmuzda regl oldum hala olamadım ya. İki kez kan verdim 15 gün önce negatif olumca soğan suyu içtim tarlusal içtim hala gelen giden yok ya 😞