NisaNuru 11 hafta da kız dedi ikili tarama da 13 de başka bı doktora gittiğim de erkek dedi 16 haftama girdim dün gittim kız olduğunu söyledi hala erkek umudum var oğlum olsun istiyordum sizce değişir mi bı kızım var
sinoli NisaNuru 16. Haftadan sonra değişeceğini düşünmüyorum, 11 haftalıkken bana da erkek dediler, 14 ve 16’da net kız dendi 🌸
suelin NisaNuru anaaam bacım ben de senin gibi oldum %80kiz dedi ama oğlum olsun diye yalvardım Allaha. Geçenlerde detaylı ultrasona girdim farkli doktora o da %100 kız dedi. Hâlâ acaba doğumda bir sürpriz olur mu diye bekliyorum ama kiz benimki 🤣 Neyse şükür ediyorum yine de… 😊
inci_tanesi NisaNuru Bende senin tam tersin kız olsun çok istemiştim benimde bir oğlum var banada kesin erkek dedi ama hala kız hissediyorum istediğim için mi bilmiyorum detayliyi bekliyorum belki değişir diye
Deletedmom_51 NisaNuru 12 haftada %90 kız dendi. 16da gittim kesin erkek dedi😂 biz kıza alışmıştık 😂 şimdi de erkeğe alıştım detaylıda değişirse ben şok 😂
NisaNuru sinoli İlk gebeligimden farklı geçti hamileliğim bı umudum hep vardı hala başka doktora gideyim mi diye düşünüyorum 😢
sinoli NisaNuru Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip etsin, Gerisi önemli değil 😌 Siz bilirsiniz tabi 🌸
babymmt NisaNuru bende aynı hissediyordum bir kızım var bu o kadar farklıydı ki hehrlde erkek dedim doktor kıza benzetti hala bir umut diyorum sağlıklı olsun yeter de insan arzuluyor birde oğlum olsa iyi olurdu diye sağlıkla gelsin yavrularımız nasip herşey
NisaNuru suelin Bugün tekrar doktora gittim başka bir doktora %90 erkek dedi 🥲 sevinemedim.Biri erkek diyor biri kız diyor
NisaNuru babymmt İnanın aynı durumdayız benim de kızım var rabbim sağlıkli nasip etsin evlatlarımızı ama gönlümüzde erkek var merak ediyorum hep kalbim erkek diyor bakalım ne zmaan belli olucak
NisaNuru inci_tanesi İnsan farklı duyguyu tatmak istiyor rabbim kalbimizden geçeni bize nasip etsin ins
hayirlisi06 NisaNuru üzülmenizi anlamıyorum iki kız harika değil mi benimki ikinci kızım geliyor çok mutluyum