Ayse53 benm doğumum ocak sonuna geliyor
1 tane 10 h.çıkışı
4 tane 5li h.çıkışı aldm(fiyat çok uygundu alt üst takım ve eldiven şapka oluyor zaten, ektsra onları almakla uğraşmamak içn)
6 tane 0-3 ay iç zıbın
6 tane 3-6 ay iç zıbın
Bi tane kalın peluş tulum aldım dışarı çıkarken kullanmak için
15 e yakın tulum aldm ama hepsi farklı aylarda genelde 3-6
Ağız bezi aldım 10lu
4 tane penye, 2 triko, 3 müslin battaniye
Bi kaç tane de 0-3 ay elbise aldım dışarda giydirmek için ☺️