Elizansmom Arkadaşlar merhaba, detaylı ultrasonda bağırsak parlaklığı saptayıp bebek doğduğunda öyle bir şey olmadığını yaşayan var mı?
kuzeymomsss Elizansmom benim bebeğim de hafif parlaklık görülmüştü. Şuan 4.5 aylık çok şükür bir sıkıntısı yok