mylittlebabym benim içime öğrendiğimden beri erkek doğuyordu. Belirtilerim üzerine herkes kız olacak diye baskı yapınca kendimi kıza hazırlamıştım. Taramada da erkek dediler bir kaç bir şey aldım heveslenip 😀 erkek erken gösterir diyorlar değişmez diyorlar. Belki de bebiş poposu dönük duruyor ondan mı göremedi yoksa söylemek mi istemedi anlamadım