17+4’üm bi karın ağrısıdır gidiyor anlam veremiyorum böyle olan var mı?
Deletedmom_51 enfeksiyon var mı diye baktırdınız mı
Bende 17+3 üm bende de aynı bıçak saplanır gibi ağırlarım oluyor
Aface dayanamaz olursa doktoruma soracağım bakalım
Anonim11 Tahlil yeni yaptırdım ama temiz çıktı anlamadım ki