Melikekader1 4 cm açılmadan sonra sancı olmaması normal mi henüz 38+1. Doktorum ısrarla suniyle başlatmak istiyor bebeğin içerde keyfi yerinde suyu plesanta vs iyi gözüküyor bende inatla beklemek istiyorum kendi sancılarımı
Ysmndnz Melikekader1 suni sancı alacaksan epidural taktir zaten 4 cm acilman varmış açılma surecini ve doğumu ağrısız geçirirsin ennazindan. Ben 4 cm açılmayı bayağı sancılı geçirmiştim 10 saatte anca 4 cm açılmıştı sonra epidural takıldı suni sancı verildi ama ben güle oynaya hastanede gezdim açılma surecini bekledim ve ağrısız ıkınma ile doğum yaptım
Iscn Melikekader1 normal mi bilmiyorum ama benimde 4 cm de hiç sancım yoktu hatta 3 cm ke 4 gun gezdim olmadı suni takıldı artık bebek sağlıklıysa sancınıda bekleyebilşrsin tabi
Maviii suni alsanda 4 cm açılma çok iyi, istersen bekle duş al temizlik yap merdiven suquat hareketlerini arttır, kendi kendine hızlansın. 10-11 de doğuma alınıyorsun zaten maşallah size