Merhabalar bebeğim 38 günlük beni sürekli emmek istiyor doyduğuna eminim ama sürekli emmek istiyor emzik tutturmak istiyorum biraz tutuyor süt gelmediğini anlayınca atıyor nasıl tutturabilirim ya çok çaresizim insan içine çıkamıyorum sürekli emzirmekten dışarı zaten doğum yaptığımdan beri hiç çıkamadım eşimle markete gidelim dedik bin pişman olduk asla susmadı ağladı ☹️ Kilo alımı falan da gayet iyi hemşire seni emzik olarak kullanıyor dedi ne yapabilirim emmediği zamanlarda sürekli ağlıyor durmuyor özellikle geceleri hiç susmuyor ☹️