Ga1905 Kızlar selam 👋 çalışan bi hamile kaçıncı ayında işten çıkarsa haklarını alabiliyor doğum parası vs.
Simgebato Ga1905 32 sen sonra yasal hakkın başlıyor 37 de zorunlu izne çıkıyorsun. Ben 37 ye kadar çalıştım ki kullanmadığım 5 hafta doğum sonrasına eklensin..
Cns15 Ga1905 şuan bende 33. Haftadayım 32 de rapor aldım çalışabilir . 37 de bırakacağım doğum sonrasına eklenecek
Ga1905 Simgebato peki 32. Haftaya kadar çalışsam galiba bi doğum parası gibi bişey varmış o nasıl oluyor ☺️