Aylin355 Sibel_vysl6 Doktorunuz size öneriyorsa kesinlikle yaptırın bence, zaten yüksek çıkmazsa diğerlerine gerek kalmıyor zaten sana veya bebeğe bir zararı yok neden yaptırmayasın ki
mucizem24-05- Sibel_vysl6 zaten ultrasonda burun kemiğine ense kalınlığına bakılıyor 1 tüp kan veriyorsn o kadar hiçbir zorluğu yok rahatlıkla yaptır bence
Glsrnergl Sibel_vysl6 doktorum onermisti genetik rahatszligi falan var mi baklm die yptrdm cok şükür sknti cikmadi sen blrsn yani sana kalmis
Eylul-aksoy Bende daha yeni yaptırdım canım bir sakınca görmedim…senin yaptirmani neden istemiyorlar ki?
Zehraburan Bana da öyle dediler yaptırma sakın vs diye ben ne olursa olsun yaptırdım gerekli bişey bence şimdi sonuç bekliyorum 8 gündür
Ayseltn01 13+5 deyim kaç günüm kaldı yaptırmam İÇİN bilgisi olan var mı? Bende çok kararsızım riskli çıkıp hamileliği eziyet geçen sonra sağ Salim doğum yapanlar oldu çevrem de ya olmadık birşey böyle çıkarsa diye korkuyorum