Doğum iznine ayrılan var mı süreç nasıl ilerliyor
Pera34 ben ayrildim 32 de raporu verdim. Evdeyim gayet güzel ilerliyor😂
beyzagl44 😀raporu tam 32+0 olunca alabiliyoruz değil mi
Pera34 evet 😄