NslhnAltun5580 35.Haftama giriyorum karnım küçük , göğüslerim birden küçüldü , ödemim şişliğim yok , 3kilo vermişim anlayamadım 😔
Canimizannemizz NslhnAltun5580 yoo ne alaka ? Beni 8. Ayımda bile hamile olduğumu anlayan yoktu karnım çok ufak ödem vs biseyim yoktu . Son günlerde birden çıktı her şey
Aylin355 NslhnAltun5580 İştahsızlık mı var, ilaçlarınızı düzenli kullanıyor musunuz bebek şuan tamamen sizin demirinizi vitaminlerinizi alıyor sizi halsiz bırakıyor olabilir
Yagmurmasal NslhnAltun5580 vitaminlerde eksikliğin olabilir canım bı baktır doktorun verdiyi ilaçları kesin kullan senden alıyo bebek o yüzden zayıflamış olabilirsin
berceste5155 NslhnAltun5580 belki de ödemin geçtiği için kilo vermişsindir bebeğinin hareketleri iyiyse kötüyü düşünme içinin rahat etmesi için bir doktora gidebilirsin
NslhnAltun5580 Canimizannemizz Siz sonradan çıktı diyorsunuz ben de karnım zaten küçüktü göğüslerim birden küçüldü 1gün içerisinde oldu 🤷🏼♀️
NslhnAltun5580 Aylin355 iştahım iyi aslında yedikten 5 10 dk sonra da acıkan biriyim 😂😁 ilaçlarım da düzenli kullanıyorum her hafta tahlil veriyorum iyi sonuçlar ama anlam veremedim 🤷🏼♀️
NslhnAltun5580 Yagmurmasal Doktorum her hadta bakıyor kan idrar vs bir sıkıntı çıkmıyor ama ne bileyim işte anlamadım 😔
NslhnAltun5580 berceste5155 çok şükür hareketlerinde bir sıkıntı yok nst de iyi ama ben biraz şey oldum garip birden göğüslerimin küçülmesi karnımın çok çıkmaması ödemimin olmaması 😞😞😞