Merhaba arkadaşlar nezle ve ya grip olan var mı aranızda
Ne ile tedavi uyguluyorsunuz kendinize ben normalde de ilaç kullanan biri değildim şimdi sadece kan ve vitamin kullanıyorum ama nezle ve ya grip için ne öneriyorsunuz doğal yöntemler ile nasıl iyileşiriz🙈🙈