Hamileliğim çok güzel geçti. Bütün kontrollerime gidiyordum ve hiçbir sorun gözükmüyordu. Ama ben yine de 32. haftada doğum çantamı hazırladım ve arabaya koydum. İçime doğmuştu sanki. Çalışmaya devam etmek için doktor onayı aldım ve 34+1 de sabah iç çamaşırımda hafif bir ıslaklık hissettim. Baktığımda sanki böyle yağlanmış gibi duruyordu. Islak desem değil kuru desem değil. Bu konuyla ilgili araştırmalar yaptım, bir çok annenin yaşadığını ve sorun olmadığını görünce rahatladım ve akşam 7 de son gözetmenlik görevime gittim. Gece bir problem yoktu hatta doğum öncesi son tatil planımızı yapıyordum. Sabah 4 te bi sancıyla uyandım. Sanki bağırsaklarınızı üşütürsünüz ve sancı girer ya onun gibi bi sancıydı. Sancı hafifleyince tuvalete gitmek için kalktım ve o an suyum geldi. Hemen doktorumu aradım ve hastaneye gittik. Yolda göbeğimin düştüğünü farkettim. Gittiğimde 1 cm açılmam vardı ama nst de çok fazla sancı görünmüyordu. Doktoru bekleyeceğiz diyerek serum bağladılar ama 6 da şiddetli bel ağrısıyla sancılarım başladı. 7 de nişanem geldi. Ben epidural istiyorum diye inlerken 8 e 10 kala doğum yaptım 😅 5 te 1 cm olan açılma 7 buçukta 7 cm olmuştu bile. Doğumum doğum sancısından çok daha kolaydı. Ben “Doktorr epidural istiyorumm” diye bağırırken “ ıkın çabuk ” dedi doktor ve üç uzun ıkınma sonucu bebeğim doğmuştu 🥰 herkesin doğum hikayesi kendine özel o yüzden sakın kötü hikayeler okuyup canınızı sıkmayın. 🌺