Dun doktor kontrolüm vardi herseyin cok guzel ilerledini normal dogum icin bekledimizi soyledi 37. Haftadayiz eve geldigimde karnimda bi sertlik ve aci hissettim 13.00 felandi saate yattim uyudum biraz hafifledi tabi ara ara sertlesmeler sag tarafa toplanmalar oldu sabaha kadarda devam araliklarin duzenli deyil bi toplaniyor yaklasik 20 25 dakka sag kismim agriyor üstün e yatinca biraz hafifliyor sizce nedir ?