Kizlar ne yapsam bilmiyorum daha önce bunu geçiren veya bişey bilen varsa yardımcı olsun ilk önce afedersiniz popomda sanki böcek ısırığı gibi birşey çıktı aşırı derecede kaşınıyordu sinek isirmistir flaan dedim önemsemedim bı kaç gün yok gibi derken kaşıntı fazlalaştı büyümüşte bacağım ile özel bölgenin birleştiği noktada bı kaç tane daha aynısından çıktı internette baktım vücut mantari diyor nereden nasıl geçti anlayamıyorum evden çıkmıyorum ki hamileyim de hangi doktora gidicem tedavi edecekmi ilaç falan vermezse hamileydim diye e kontrole gittiğim doktora soyleyim diyorum bı krem verir belki nasıl gecicek bu şey ya