Em0s Günaydın kızlar, 1 2 haftadır kahvaltı sonrası kötüleniyorum tansiyonum çok düşük çıkıyor ama ben belirtilerimi şekerim düşüyor ya da yükseliyor diye düşünüyorum ayak bileklerim uyuşuyor direk ve mideme bulantı veriyo kusuyorum ondan sonra rahatlıyorum kahvaltıda meyve suyu Veya reçel yersem bu durum ile daha sık karşılaşıyorum gün içinde çikolata vs gibi şeylerde olmuyor sabah kahvaltı sonrası yaşayan varmı? Şeker yükleme testi yaptırmalı mıyım?
S1907 Em0s yani bu soru kişiden kişiye değişir bunu buraya sormak yerine takipli doktorunuza sorsanız?çnkü belki bi vitmn eksikliği yapıyodur ,yada şekeriniz vardır,en iyi yönlndrmyi doktorunz yapar,herkesn süreci aynı olmuyo malesef
melekarya Benimde tansiyonum sık sık düşerdi ilk zamanlar bana da hemşire düştüğünde tatlı atıştır diyordu
senaerrtugrul0812 ben şu son 1 - 1,5 haftadır her istediğimde çikolata yiyorum ve dün sağlık ocağında ki hemşirem şekerimin 122 olduğunu söyledi 1 saat sonra aşıya gidicem şeker yükleme testi falan sorucam ne gerekiyorsa yaptırıcam hepinize kolaylıklar diliyorum 😊