En kararsız oldugum konu maxi cosi turma yeri ve o pusetin bastonun üstüne takılmadını sevmedim,prego biri yukarfa biri aşagıda kalmasını sevmedim,inglesina sürerken bebekleri görmiycem ilk aylarda zor olacagı sök tak çok zor ıcıme sinmedi abc desingde cok hantal cok uzun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Ne alcaz yaaaa aslında önlü arkalılar 1-,5sene maksimum vsonra baston türü lazim ama ciddi paralaar bir tane alıp değiştirmwmeyi düşünüyorum