Merhaba arkadaşlar. 3 gündür kafamdaki şişlikten zor uyuyorum eşim baktığında sivilce gibi içinde sıvı var dedi . Çalıştığım için cumartesiye randevu alabildim hem doğum doktoruma sonrada cildiyeye gideceğim. Bu birkaç günde ağrımı nasıl azaltabilirim? Yaşayan var mı (6Haftalık hamileyim)