Mine96k Kızlar biz bebeğin ismine Sare Nisa olarak karar verdik dün iki arkadaşım biraz uyumsuz olmuş dediler sizce de öyle mi
Feyza-nur Mine96k iki farklı kişiye konuşmuş gibi duruyor bende uyumsuz buldum. İkiside tek daha güzel