Kızlar hastaneye gittiğimde bebegimin kafasında 10 mm genişlik var dedi doktorum ama korkulacak birşey yok dedi ben yinede çok endişeleniyorum sizler hiç böyle bir durumla karşılaştınız mi . Yada bebekte sorun var deyip te doğurduktan sonra bebeğiniz sağlıklı doğdumu