minikkurabiyelerinannesi ilk hamile kaldığımda kimyasal gebelik olduğu için kürtaj oldum ikinci gebeliğim de 40.haftada korona oldum bebeğim doğduğunda solunum sıkıntısı vardı nefes alamıyordu aglayamiyordu bile doktor yaşaması bir ihtimal dedi biz ilçede yaşıyoruz üç gün orda kuvezde kaldıktan sonra hastaneden bizi aradılar buradaki imkanlar yeterli değil merkeze gönderiyoruz sana o an ki acimi tarif edemem çünkü biz artık vazgecmistik sadece ağır hastaları merkeze gönderiyorlar oğlumu gözümün önünde kablolar içinde götürdüler tam bir hafta yemedim içmedim uyumadım bekledim sadece bekledim hastaneyi gün içinde kaç kere aradım bilmiyorum bile eşim hergun süt götürüyordu ama icemiyordu bebeğim üçüncü günün sonunda hastane aradı çok şükür bugün biraz süt içti dedi o gün dünyalar benim oldu. Bir haftanin sonunda bebiş artık iyi gelin götürün dediler. Çok şükür şuan bir yaşında yerinde durmayan bana gün içinde herşeyi yapan bir erkek oldu ☺️ niye anlattım Allah tan umut kesilmez benim bebişim iyi olduysa seninki de olur inşallah 🤲 😅☺️