reyhan12 Mide yanmasina ne iyi gelir kızlar yeni yeni olmaya basladi aksamdan beri zaten rahatsizim karnim davul gibi oldu sisti ustune sag bosluk agrim başladi bide mide yanmasi basladi duramiyorum
Fasulyeninannesi- reyhan12 Doktora gidince soyle benimde yaniyodu hic biseu fayda etmedi bi surup verdi o rahatlatti
MinnieMouse reyhan12 gaz sancısı vardır canım. Boşluk ağrısı şişkinlik onu gösteriyor. Kızıma hamileyken sadece lansor kullandığımda geçiyordu, oğluma hamileyim şimdi soğuk süt içince rahatliyorum.
reyhan12 Fasulyeninannesi- sabah olsa da doktoru arayip ilaç ismi istesem inanin benim için cook uzun bir gece oldu
Sewoka O ağrı ne oturtturur ne yatırır ileri düzeydeyse, rennie şurup veriyor doktor açıkçası ben 8 aydır sürekli içiyorum. İlk zamanlar süt iyi geliyor eğer ilerlerse şurupsuz zor geçiyor.