15+5 haftalık hamileyim. Gecenin bi yarısı tuvalete kalktım. Geldim tam sağıma döndüm (bu pozisyonda daha rahat yatıyorum) yastığımı bacağımın arasına alıp karnıma doğru biraz çektim bacaklarımı ,gayet rahattım. Birden hapşırmak istedim ve hapşırmamla karnımın altı bu doktorun ultrasonda baktığı yerde öyle bir sancı hissettim ki yaklaşık 30 saniye geçmedi. Orda koskocaman bi kese olduğuna kadar hissettim diyebilirim. Canım acayip acıdı hiç böyle bişey yaşamadım. Bebeğe bişey olmuş mudur böyle ağrı giren kasıklarında acı hisseden var mı bebeğe zararı olabilir mi sizce ? Korkudan kan gelir diye oturdum bekliyorum 🥺