Hastaneye nişanımın gelmesi ve1saate 1 gelen sancılarla geldim.Sancı aralığım bir artıp eksiliyordu.Geldiğimde 2.5 cm açıklık vardı,ve bebeğimin suyuda sızmıştı zaten Sat 29 kasım 41hafta,güncellenen tarihle 40 haftaydım.Yatış verildi ben sürekli yürüdüm doğum haneye aldılar 4 cm olmuştum,orda devam edecektik.Suni sancı taktılar yüksek dozda değil hafif dozda 5 cm olmuşum sonrasında.Yalan yok sonrası biraz baya yıprattı beni sancıları karşılamak için kalçalarınızı sallayın bir yerden tutunarak.Yürüye biliyorsanız yürüyün,ben kitlendim sancıyı bünyem aşırı hisediyordu.annemi istiyorum diye yalvarıyordum,ağladım baya 😂😂😂 annem geldi neyse suyumu patlattılar,sonrası komedi 😂😂😂 annemle sıcak duşa girdim 45 dk gibi sıcak suyun altına yattım,annem diyor çık ben sudan çıkmıyorum 😂😂😂😂 taki ıkınma hissim gelene kadar,gittim 9_10 cm olmuş ebe geldi çok iyi ıkın,neyse ıkındık bolca ıkınırken tavsiye bağırmayın,3_4 kesi atıldı,atılmasadaolirdu dedi diğer ebe,neyse minnoş kızım sonunda ıkınmayla doğdu,kesiyi hissstmedim ama dikiş yaparken acıdı baya işte benimde hikayem böyle.Bebişimle şuan lohusa servisindeyim inşaaAllah yarın sıkıntı olmazsa eve taburcu edecekler 🤩 dua eden herkese tekrar teşekkür ederim 😍