didemkaya gecmis olsun öncelikle. Bende serklajliyim. Bende evde yatiyorum tedbir amaçlı gerek duyuldu 12 . Haftamda atıldı. Suan 29 haftaligim dikat ediyorum hem hijyen açısından hem de beslenmem açısından. Sık sık ic çamaşır değiştir. Klozet kullanirsin . Her gidişinde de kağıt havlu kullan ve değiştir. Ic çamaşırlarını uzun derece yıkayıp buhar verip ütülersin. Bunlar onemli. Bir de beslenmene dikkat edersin yumurta süt muz yoğurt kuruyemisler soda vs . Bol bol meyve ve su iç. Su en az 3-4 lt olsun günlük.
Bir de stres yapma dusunme ne kadar hastanede yatacagini. Birçok anne var bizim gibi olan hepsi de masalah dogum yapmis . Progestan ve igne kullanıyodum. İğneleri kesti . Progestan doğuma kadar devam dedi. Fitil olarak kullanman daha etkili olacaktır. Hereketsizlikten dolayi nitrat vermis bir de . Her hafta da crp tahlili istiyodu
Hastaneden çıktığın zaman gun içerisinde ayaklarını havaya kaldırıp popo altına hafif bi yastik bırakırsın. Uyurken de bacaklarını ustuste kapatıp dizlerini karnına dogru çekersin. Sol tarafa olacak şekilde. Bol bol meyve ve sebze tuket canim gecmis olsun tekrardan