Şöyle anlıyorlar siz de internetten bakabilirsiniz. Kafa yapısı tam yuvarlaksa, kese yuvarlaksa ve o bacaklarinin oldugu yerde bi çıkıntı var oraya nub deniliyor, o daha yatiksa kiz
Eger kafası daha köşeli, kese fasulye gibi ve nub daha dikse erkek diyorlar.
Tabii ki herkeste ayni değil ama çoğunlukla böyle.
Sizin 2 erkek evladınız varmış elbette ki kızınız olsun da isterseniz, Allah gönlünüze göre versin 😊