Baharow Bişe dicem. Sezaryen olduğumuzda popodan ne iğnesi vuruyorlar 20 gün geçti hala ağrı ve uyuşukluğu geçmedi???
Aloneanqel Baharow tam olarak içeriği ne bilmiyorum ama bana ağrı kesici demişlerdi. Önce sağ bacaktan vurdu, 3-4 saat sonra geldi kalçadan vurdu. Bacağım o yüzden ağrımıştı benim de. Ben bol bol nescafe içmiştim hiç ağrım kalmamıştı