24+3 deyiz oğluşum ile. 🧿🌸Hamile pilatesi yapıyorum, doktorum da önermişti normal doğum için fakat bugün 2. günüm çok hafif kendimi zorlamayan hareketler yapmama rağmen pelvik ağrım oldu. Sebebini anlamadım son 3 aya girdiğim için rahim doğuma mı kendini hazırlıyor yoksa pilateste bana hafif gibi gözüken hareketler aslında beni zorluyor mu? Aynı şeyi yaşıyan var mı? Fikirlerinizi merak ediyorum hamişlerrr. 😍🌸