39+
Purall 39+3 bugun gittim kontrole nst’de sancı yok gelmeye niyetide yok doktor 19 una kadar gelmezse dogumhaneye gel dedi bas asagi dedi ama arada bir yalanci sanci gaz sıkışması buyuk tuvalet, sık idrara çıkma derken geldi geliyor diyorm sonra hicbirsey yok bakalm hurma yemeye basladim oda etki ederse artk yoksa suni sanciyla dogurcm sanırım 😔