Hayırlı geceler kızlar…
Burada son 9 son 5 son 3 diye 40 haftayı doldurmayı bekledim nihayet dolmuştu.
Başından beri normal doğumun bir nimet olduğunu bildiğim için normal istiyordum. İlk kızım normal doğum 5 yaşında ikinci kızım sezaryen 1,5 yaşında. İki doğum arası 18 ay olacaktı. Doktorum daha önce yaptırmışlığım var ayrıca sen normal doğurduğun için doğum yolların buna açık şansın yüksek dedi. Bir ebeyle anlaştım 36. Haftadan itibaren herşeyi yaptım fitnessa yazıldım. Çünkü sezaryen den sonra çok zor toparlanmıştım ve evde şimdi iki küçük çocuğum da olacak ilgilenmem gereken büyük kızım okula başladı. Bir cesaret bu yola çıktım. 40+3 den sonra çok zorlandım yürürken sanki bebeğim kaskatı kesilmiş ve yere doğru baskı yapıyordu. 40+5 olduğunda tuvaletimi yaptığımı düşündüğüm gün suyum gelmiş. Hiç ağrı sancı olmadı. Sabah doktora herşey yolunda mı diye kontrol olmaya gidecektim o gece hiç uyuyamadım. Hareket etmiyordu çok nadir ve kısıtlı hareketlerdi. Büyük kızım okuldayken küçüğü anneme bıraktım ve hastaneye gittim. Aşağımda o kadar çok baskı vardı ki araba da gaza frene basacak takatim yoktu. Kontrol olduğu için eşimin gelmesini gerek görmedim (çok bekliyorduk çünkü doktor doğuma felan gidince.) Nst ye bağladılar hiç sancı yok ultrasona aldı doktorum suyu bitmiş bebeğin acil almamız lazım dedi. Bütün emeklerim hayallerim gözümün önünden geçti. Çok istemiştim çünkü. Seminerler eğitimler sporlar. Yanımda kimse de olmayınca tenha bir yer bulup ağladım sonra eşime haber verdim. Yatış işlemlerini yapıp odama geçtim. Kayınvalidem doğum çanta mı alıp geldi. Aç olmadığım için akşamı bulur zannettim hastaneye 10 da girmiştim 12 de odadaydım. 12:30 da ameliyata aldılar 12:45 te doğdu Oğlum 💙🤲 o kadar ani oldu ki Saat 1 de odadaydım. Ben bile ne olduğunu anlayamadım. Ama iyi ki de sağ salim kavuştum oğluma. Şu an 4 günlük yanımda yatıyor dikişlerim sızlasa da onu koklayınca geçiyor elhamdülillah. İnşaallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşuruz. Küçük kızımda çok düşkün bana sürekli kucak istiyor, bez kullanıyoruz tuvaleti öğrenmedi bunlar çok zorluyor beni sırf bu sebeplerden istemiştim Ssvd yi. Rabbim bizim için herşeyin hayırlısını biliyor böylesi hayırlıymış. Uzun oldu kusura bakmayın ☺️🙏 Rabbim hepinizin gönlündekini hayırlı eylesin.
Ayrıca o gün eşimin doğum günüydü aynı gün doğdular baba oğul. Bence en güzel hediyeyi verdim 💙☺️