Gzm3496 Kısçeler bi kaç saattir sanki bebeğim dışarı çıkacakmış gibi vajinamın hemen üzerinde hareket ediyor. 37+6 haftalığız bu arada. Başına gelen var mı aranızda
EdSusam Gzm3496 benımde 36+3 bende bugün öyle hissediyorum ilk doğumum sezeryandı 4 sene önce oldum. Dikişlerime zatar veriyor mudur diye korkuyorum
Sblaydnn Gzm3496 37+4 den selaamm :) şuan bi kaç saattir aynı durumdan muzdarip olarak girip bi foruma bakayım dedim yalnız değilmişim🥳
kuzeymomsss Gzm3496 33 haftalıkken öyle hissediyordum, 35te doktorum kanala inmiş dedi. Nstde 100e vuran sancılar ve açılmam vardı. Zar zor durdurdular 37de doğum yaptım
Deletedmom_33 Gzm3496 37+2 de doğum yaptım ama son haftalarda bazen yerimden zıplatıyordu hareketleri