Sultanzumra Kizlar sezeryanim vardı bugün doğurdum ama çok fala siskinlik var ağrı yapio oda. Ne yapmam lazim
Asyabuse Sultanzumra hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün canımm 🌸 gaz için soruyorsun diye anladım ben kayısı suyu içiyorlar bol bol rahatlatsın diye, bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle 🙏🏻