Gerçekten bu başlığı yazdığıma, inanamıyorum. Aylar günler nasıl da hızlı geçmiş. Ben bi doğursaydım of of diye diye bitirmiştim günleri.. Neyse hikayeme döneyim.
Cumaya bağlayan gece saat 3 de karnıma regl ağrısı gibi bir ağrı girdi gece, sağa dön sola dön uyumaya calıstım ama asla olmadı. Sabahında catı muayenesi olmuştum doktor hiç açıklıgın yok demiş eve gelmiştim. Gece uyuyamadım, sancılar düzenli mi kontrol ettim. Evet 8 dakikada bir geliyordu. Kalktım mutfakta kalan bulaşıklarımı hallettim, evimi topladım ve sıcacık bir duşa girdim. Eşimi uyandırdım, kalk gidiyoruz diye.. O da yalancı sancı olmasın dedi (her gece aynı muhabbet oluyordu)
Bu sefer farklı dedim, hastaneye geldim. Doktor 4 cm acıklıgın var yatışın yapılacak dedi. Saat 7 de yatışım yapıldı. Odaya alındım, odada damar yolu yürüyüş derken acıklıgım 5 cm oldu. Saat 10 gibi ebe geldi. Ebem cok tatlıydı, suni sancı takacagım dedi. Suni sancı en korktuğumdu. Gerçekten de Allahım o an yaşadıklarımı hatırlamak bile istemiyorum. Suniyi cıkarın diye yalvardım kızlara bağırmaya başladım, yapamıyorum olmuyor ne olur sezeryana alın beni. Lavman yapıldı, Sıcak duşa soktular 11:55 de ebeyi bağırarak cagırdım. Ikınıyorum dogurucam galiba ne olur bi bakın dedim, açıklıgım 9 cm olmuştu. Tamam dogumhaneyi hazırlıyoruz dediler. Bana yatak demirlerine dayan bol bol çömel ıkınman geldiğinde ıkın dediler öyle öyle acıklıgım 10 cm oldu. Dogumhanede ebem sacımı okşadı, beni öptü destek verdi. Elimi bırakma ne olur dedim, iki ebe de elimi tuttu. Biri sürekli dua okudu bana. Doktorum ıkın dedikce ıkındım. 5. Ikınmada bebeğim doğdu. Kana bakamadıgım için ve cok kanlı oldugu için anında tansiyonum düştü doktor çekin bebeği kan etkiliyor dedi, temizleyip öyle getirdiler. Sonra dikişlerim yapıldı.
Şimdi meleğim yanımda uyuyor, ben ise dikişli oturamayan ağrılı bir anayım artık.
2 saat süren bu doğum hikayem de böyle, Allah herkese en kolayından, sağlıklı bir avazda kurtulacagı dogumlar nasip etsin.
Doğum sonrası tekerlekli sandalye ile odama cıkarılırken eşim ve ailem kapıdaydı. Gülerek cıktım oha nasıl dogurdun cpk iyi görünüyorsun dediler, ee iyiyim dogurdum da geldim cok sükür dedim. Enerjim tavandı.
Darısı sizlere kızlar. 🙏🏻❤️