Kızlar böyle bişi yaşayan oldumu bebegim 2 aylık ve srekli reflü yatagında yatırıyorum ve nerdeyse hep yan yatırıyorum ama böyle bazen nefes alamıyor gibi oluyor morarıyo yani bugün 2 kere oldu perşembe randevu aldım götürücem ama ebe hiç bişeyi yok dedi ama neden olur hiç byle bişi başına gelen var mı