Busratbm Merhaba 24. Haftadayız sol kasıkta saniyelik sızlama gibi ağrı gibi oluyor ara ara bu haftalarda bunu yaşayan var mı randevuya iki gün kaldı dert edindim bunu😔
Busratbm cigdeeemm sordum evet olabilir dedi rahim büyümesinden vs idrar testi yaptı hafif enfeksiyon çıktı ilaç verdi sizde idrar testi yaptırın derim
irem16gks Aynısı bendede oluyordu. İdrar yollarımda hafif bir enfeksiyon çıktı. Doktorundan idrar testi istemeni öneririm
cigdeeemm Busratbm ben yaptırdım temiz çıktı, büyük ihtimalle rahim büyüdüğü için. Ben de kontrolde tekrar soracağım bu hafta başladı çünkü