1 hafta önce sırtıma ağda yaptırdım yaptırmaz olaydım ilk kez yaptırdığımdan mı oldu bilmiyorum ama omzumdan belime kadar kabardım kaşıntıdan ölüyorum terleyince bu kaşıntı 2 kat daha artıyor ne yapcağımı bilemedim geçer diye bekliyorum ama bu durumu yaşayam varmı hamileyim diye kafama kremde kullanmak istemiyorum açıkcası cildiye doktoruna da güvenemiyorum cünkü. Bikaç kere gittğimde yüzüm sırtımın 5 katı oldu vermiş oldukları kremlerden ötürü şaştım kaldım ne yapicam 😒 bikaç kişi hamileliktende olabiliyor diyo ama ağda yapmayana kadar böyle bişe yoktu