Emotion07 Kızlar şu an acildeyim sabahtan beri tansiyonum yüksek bu durumu yaşayan var mı yüksek tansiyon problemini başım inanılmaz ağrıyor çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 😔😔
Bybrs Emotion07 canım benimde dün burdada paylaştım tansiyon ve ağrıdan erken doğum oluyordu allah’ım korudu şükür ben çok yaşadim ağrı istifra korkma iyi etmişsin acile gitmekle protein bklir bebise ilaç verirse kullan ALLAHA EMANET sen dikkat et yorma kendini
Emotion07 Bybrs Allah razı olsun canım idrar tahlilinde birşey çıkmadı bir hafta tansiyon takibi yapıcam ilaç başladı inşallah düzelir bi an önce sanada çok geçmiş olsun 😔