mucize_bebekk
Enfeksiyon olabilir,
Benimde o şekildeydi dikkate almadım hamilelikten dedim doktora gittiğimde enfeksiyon olduğunu öğrendim.
Fitil kullandım iyiydi ama daha sonra uzun süredir kan değerlerime bakılmamıştı kan vermek zorundaydım, kanımda bu sefer yüksek miktar da çıktı ama semptomum olmadığı için sağlık ocağında ki doktor dikkate almadı.
Hamilelikte devamlı olan şeyler galiba akıntı, enfeksiyon 🤔