Çok iyi bilirim oğlumu doğum yapınca zaten var olan iyice şaha kalktı kendimi temizlemez olmuştum .cerrah anestol pomad vermişti o zonklama ağrı dinsin diye emla da iyi geliyor ama pahalı. Birde procto gvyvenol vermişti 40 çıkınca ameliyat dedi. 6 yıl oldu bir gidemedim
Kızıma su an 22 haftadayız yine o kremi verdi doktorum.bir sor canım doktoruna.çok zor çünkü.öldürüyor insani