M3rv32 Kızlar dün randevumuz vardı tam 20 haftalık olduk 🥰 Boy 23 cm kilo 338 gram dedi Siz de durumlar nasıl ? ♥️
Aselsmoms M3rv32 bence gayet iyi canım 🤗 bizim de 18+0da 245 gram 18.5 cmdi haftaya salı 20 haftalık oluyoruz detaylımız var bakalım 🤭
Zehra666 ozgeozcan ayy nasip olursa aynı doğacaklar. Artık son 30 son 20 diye saydığımız günleri de görürüz inşallah
M3rv32 Benim ilk çocuğum 4.280 gram doğdu ve 56 cm di size tuhaf gelebilir ama çok büyük olmasını istemiyorum 😅 doğumda biraz zorlanmıştım ama galiba bu yavrucağım da abisi gibi olacak 😅🧿
ozgeozcan Zehra666 yaa ne güzel 👍 çok heyecanlı oluyor beklemek son zamanları düşünemiyorum 🙂 sağlıkla gelsinler inşallah
TeoMom M3rv32 19+3 te 300 gram 21+3 te 455 gram olduğunu hatırlıyorum bence gayet iyi haftasına göre💙