Kızlar linclemeyin beni lutfen sadece danışıyorum. 38 haftalik hamileyim bebegimize mert uras ismini verecektik. Ama bugun benle eşim bizim burda taninmis bir şeyhin yanına gittik kısmetimiz kapali belki bi dua yazar diye ve eşimin kafasini koparsalar asla böyle yerlere gitmezdi ama bir aydir o ısrar ediyor gidelim diye. Gittik şeyh bize size cok tatli bi oglan gelecek o oglan sayesinde rizkiniz artacak dedi. O oglanin adıni da muhammed verin dedi. Biz mert vermisiz dememize rağmen yok muhammed verin dedi. Eşim muhammed olsun diyor ben ise kafam karisti resmen