beyzzsenturkk kızlar aç bile olsam yemek yiyemez oldum karnım cok şiş midem taş gibi bir haftadır afedersiniz tuvalete cıkamıyorum kayısı hurma bol su meyve bana mısın demiyor ya cok rahatsızım napabilirim en hızlı sekilde
Rumika beyzzsenturkk hızlı şeklini bilmiyorum ama ben de çok rahatsızdım demir hapını değiştirdik doktorumla belki size de iyi gelebilir.
Melokrks beyzzsenturkk Doktora gidin gebelerinde kullanabileceği bir şurup var tatlı bir şey ondan veriyor bana ondan vermişti biraz kullandım aynı zamanda da bol su kayısı kurusu lifli gıdalar falan atlattım
Su4835 beyzzsenturkk valla ben de çok kötüyüm 24.haftadayım.laxamot diye bir şurup verdi bakalım dün başladım inşallah fayda görürüm.normalde de vardı ama gebelikte şikayet artıyormuş galiba.cidden çok rahatsızlık verici.atlatırız inşallah bunu da 🤲🏻 dr bana hala magnezyum vermedi onun da faydası olduğunu söylüyorlar ama bakalım söyleyeceğim kontrolde.zeytinyağlı domates kurusu ve siyah erik de iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim 🤲🏻
beyzzsenturkk Rumika doktorum demir hapını degistirecekti bi sonra ki kontrolde zaten en basından beri kullanmıyorum sadece iki kere kullanabildim cok zorladı beni
Zehra666 Bende hep vardı dupalac verdi doktorum. Bir bardak ılık süte bir kaşık bal biraz yulaf kepeği karıştır iç dedi. Kuru incir kayısı ve erik ye dedi Hemeroit kanamalı olmuştu onun için procto glyvenol verdi
beyzzsenturkk Su4835 cok fazla ilaç takviyesi almak istemiyorum hamilelik süresince işte evde yapılan seylerle gecsin istiyorum biri zeytinyagı ic demisti ama hamilelikte bi sakıncası olur mu bilemedim
Su4835 beyzzsenturkk valla ben de içmek istemiyorum ama son çare olarak aldım zaten dr önerdi yine de evde yapılan yöntemleri de deniyorum
cansualisa beyzzsenturkk kuzum bugün çıktım birde arkadan duş aldım mis😀😀 bu ihtiyacın bu kadsr önemli olduğunu bir kere daha hatırladım 21+1 iz bizde biber salçası krakere sürdüm sabah yumurta haşlama çip fındık yedim 1 saat snra kebap😀😀 ki ben neler denedim
beyzzsenturkk cansualisa biber salcası ve kraker mi cok ilginç ama denemekten baska carem yok sanırım😂
cansualisa beyzzsenturkk altınbaşak çörek otlu labne ve acı biber salçasını sürüp yedim yanına haşlanmış yumurta çok rahat çıktım bende sok😀