enguzlhayalm_13 adet olamıyorum diye dr gittim doğum kontrol hapı verdi bir sene kullandım bırakınca hamile kaldım ama düşük oldu. Sonra üzüntüden bütün değerlerim bozuldu iki buçuk sene ne yediysem içtiysem, ovulasyon testleri,bitkiseller hiç bir işe yaramadı. Rahim filmi , catlatma iğnesi ,asilama da tutmadı.
Tüp bebekle hamileyim 1 Ay kaldı.