Merhaba kızlar 33. Haftadayım. Ecopirin( kan sulandırıcı) kullanıyordum. Ecopirine başlatan doktorum 37. Haftaya kadar kullan dedi. Başka bi doktor da 33 e kadar dedi. Siz hangi haftaya kadar kullandınız acaba Allah korusun erken doğum olursa sıkıntı olmaz mı